29. syyskuuta 2013

Nudella hopeista

Muutaman päivän sisällä multa lohkesi kolme kynttä, ja alkoi ärsyttämään epäsymmetriset kynnet.
Viimeinen niitti oli kuitenkin se, kun olin poikakaverin kaa sienimetsässä ja yksi kynsi pätkäs niin, että
teki ihan kipeetä. Päätin, että olkoot, mulle ei vaan sovi neliskanttiset kynnet... Joten kotiuduttuani metsästä
teinkin itselleni geelikynnet, pitkästä aikaa. Tein pelkästään rakenteen, jonka päälle sitten voi
lakkailla vapaasti ja vaihdella mielensä mukaan koristeita yms.
// EDIT 30.9.2013: Piti kirjoittaa, että tein pelkästään rakennekynnet ilman koristeluja, ja niiden
päälle sitten voi lakkailla... Ajatus hieman harhaillut kesken kirjoittamisen selvästikin :D

Olin aiemmin ajatellut, ettei mulle sovi kovinkaan teräväkärkiset kynnet. Onneksi kuitenkin harjoituksen
vuoksi kokeilin: nää tuntuu tosi luontevilta mulle, kun pituuttakaan ei oo liikaa :) Halusin jotain hopeista
kynnelle, joten valitsin pohjalle nuden lakan hopeaa korostamaan. Omasta mielestä näyttää raikkaalta,
mutta mitäs te ootte mieltä?

  • Pohjalla kaksi kerrosta nudea lakkaa Gina Tricot Beauty Nails 43 Puff Powder
  • Hopeat koristelut keskisormessa ja peukalossa tehty nail art-lakalla Oriflame VeryMe Silver Lining
  • Hopea glitter Saffron London 07 Silver Nugget

14 kommenttia:

  1. Todella hienot kynnet :) !!

    VastaaPoista
  2. Mulla olis kysymys geelikynsiä koskien, mainitsit tuossa että teit pelkän rakenteen, eli tarkoittaako se ettet laittanut päällysgeeliä ollenkaan? :-D t aloitteleva geelikynsien tekijä :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohops, illalla väsyneenä kirjoittaessa ei näköjään tuo ulosanti olekaan niin loogista, täytyypi korjata postaukseen :D Meinasin siis, että tein pelkästään pelkistetyt rakennekynnet, eli en laittanut niihin minkäänlaisia koristeita tms. Eli alusgeeli, kirkas rakennegeeli, pari kerrosta maitomaista geeliä ettei kynsi ole niin läpinäkyvä ja sitten päällysgeeli. Siihen päälle lakkailin sitten nudella ja hopealla, koen kätevämmäksi lakkailla geelikynsien päälle kun tykkään vaihdella koristeluita... :) (T. Toinen aloitteleva geelikynsien tekijä :P)

      Poista
    2. Jeeps, tämä selventää :D Ajattelinkin kun ei missään muualla ole sanottu että voisi lakata jo suoraan rakennekerroksen päälle niin ettei laittaisi päällysgeeliä.. :D Mulla vain tosi nopeesti tulee päällysgeeliin sellasia möykkyjä (:DDD) ja sellasia ku käyttää normi kynsilakkaa siinä päällä :/

      Poista
    3. Jepjep :D Aijaa, aika jännä. Mistäköhän sellainen vois johtua :o

      Poista
  3. Aivan ihanat kynnet :3 Tee mulle joskus lakkaus! :D

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä sulle sopii tosi hyvin tollaset mantelin malliset kynnet. Niin ja Nude ja hopea toimii aina :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Olin ajatellut, että kun omat sormet on niin pitkät ja kapeat niin terävät kynnet vaan korostaa sitä liiaksi. Ja hopea yhdistettynä, no, mihin vaan = ♥ 8)

      Poista
  5. Tämän malliset kynnet eivät tunnu pitkiltä, vaikka näyttäisivät pitkiltä. Siksi on kiva pitää vähän terävämpää muotoa ja "nautiskella" pidemmistä kynsistä:) Silti mä päädyn aina takaisin tasaisiin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta :) No, ehkä ens kerralla sitten ne terävämmän malliset ;) Vaikka nätithän ne tasaisetkin on. Kiitti kommentista!

      Poista
  6. Ihanat kynnet+koristelut! Palaatkohan vielä kirjoittamaan blogia, olen jo pienen tovin harmitellut taukoasi itsekseni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :) Blogi on jäänyt tosiaan hieman taka-alalle, vaikka muiden blogeja olenkin käynyt kurkkimassa. Tällä hetkellä olen viihtynyt pitkälti yksivärisissä kynsissä, vaaleanpunaisessa lakkauksessa ei ole ihan hirveästi kerrottavaa koristelujen kannalta ;) Kunhan aikaa (töiltä, koululta ja muulta elämältä liikenee) ja postattavaa on, niin varmasti tulen tänne päivittämään tilanteen!

      Kiitos vielä kommentista, kiva tietää että joku vielä linjoilla :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! Huom: blogin ylläpitäjä tarkistaa viestit ennen julkaisemista ja päättää kommenttien hyväksymisestä ja hylkäämisestä. / Thanks for your comment! Attention: the blog administrator can accept or reject comment before it is published.