6. joulukuuta 2012

Ida-Marian kynnet goes Ollin kynnet

Moi vaan kaikille ja hyvää itsenäisyyspäivää! En ole ehtinyt olla koneella enkä tehdä kynsiäkään,
mutta onneksi mulla on ihana mies, joka ei pelkää haasteita... Tässä postauksessa siis Ollin aka
avomiehen tekemät kynnet, kaksi ylintä kuvaakin on hänen ottamiaan.

Projekti lähti alunperin liikkeelle siitä, että olin jo kolme kertaa lakannut kynteni ja aina ne olivat
menneet pieleen. Olin jo tympääntynyt yrittämään ja sanoin Ollille, että lakkaatko mun kynnet,
kun mulla ei vaan nyt onnistu.
Yllättäen sainkin myöntävän vastauksen, ja ei muuta kuin
tuumasta toimeen!
Tuli toteutettua män lakkauksen yhteydessä monessa blogissa pyörinyt
haaste, jossa mies saa lakata kynnet täysin ilman neuvoja ja rajoituksia.

Ollille annoin muutaman lakkapullon valittavaksi, ja kynsille päätyi tuollainen taupe lakka.
Pohjalle laitettiin onnistuneesti aluslakka ja päälle kirkas lakka. Koristelaatikon antimiakin
käytettiin hyödyksi, strassit aseteltiin paikalle appelsiinipuutikun avulla. Ei mielestäni hassumpi
lopputulos ensikertalaiselta! Viihdyin näissä oikein hyvin ja meninkin näillä hyvillä mielin
niin koulussa kuin töissäkin :)

Alla pari kuvaa kynsinauhojen siistimisestä. Vaikka hihittelin koko lakkausprosessin ajan, niin olen kyllä kieltämättä aika ylpeä tuosta partasuusta :')



  • Vaalea ruskean harmaa lakka Color Club 881 High Society
  • Kirkkaat, pyöreät strassit

8 kommenttia:

  1. Oho! Ollihan on taitava manikyristi. :) mä olen kerännyt vielä rohkeutta saada oma miekkonen tekemään mulle lakkauksen. Luulen nimittäin etten katsele miekkosen lakkauksia kovinkaan pitkään mutta saattaahan hän yllättää. ;)

    VastaaPoista
  2. Kieltämättä lopputulos on todella onnistunut ekaksi kerraksi! :) Noh mutta ei siitä kannata ottaa paineita, sehän on mukavaa yhdessä touhuamista, rohkeasti vaan :) Ja tosiaan, eihän sitä koskaan tiedä jos siitä toisesta osapuolesta paljastuukin luonnonlahjakkuus! Kiitos kommentistasi :)

    VastaaPoista
  3. Todella hieno lopputulos !!!
    Ei liikaa yrittämistä tai hörsellystä, kuten mun rakkaani lakkauksissa, jolloin mielenkiinto lopahti alta aikayksikön... ;D
    Kyllä noilla kelpaa. =)

    VastaaPoista
  4. ihan hyvin mieheltä =)

    VastaaPoista
  5. Lila Lakka ja Eekku: Kiitos paljon kommenteistanne! :)

    VastaaPoista
  6. Tosiaan yksinkertainen on kaunista ja Ollilla on selvästi silmää :D Hienot on kyllä oikeesti :) Eikä oo just sitä liikaa yrittämistä, ehkä siksikin niin onnistuneet :D Wau! Täytyypä kattoo mitä tuo oma ukkeli saa aikaiseksi :P

    VastaaPoista
  7. Vau, aika hyvin kyllä tehty. Go Olli Go!

    VastaaPoista
  8. Henni ja Bambi: Kiitokset kommenteistanne! :>

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Huom: blogin ylläpitäjä tarkistaa viestit ennen julkaisemista ja päättää kommenttien hyväksymisestä ja hylkäämisestä. / Thanks for your comment! Attention: the blog administrator can accept or reject comment before it is published.