29. syyskuuta 2012

Kuvapostaus: And that's who I am

Kuvien lähde: And that's who I am

4 kommenttia:

  1. Nämä tälläiset on mukavia, pääsee vähän paremmin tuntemaan bloggaajaa.

    Sinulle on tunnustus blogissani, mutta olitkin sen ilmeisesti huomannut kommentistasi päätellen :)

    VastaaPoista
  2. Mä oon ihan samaa mieltä, tällaiset postaukset raapaisee pikkuisen pintaa syvemmältä ja ehkä inhimillistääkin bloggaajia... :) Ja joo, satuin huomaamaan, kiitos vielä siitä! Ihanaa että tykkäät blogistani :)

    VastaaPoista
  3. Onks sua kiusattu ?
    Saanko udella minkä takia ? (:
    + tosi kiva postaus ja ooot uber kaunis ! :)

    VastaaPoista
  4. Joo, on kiusattu peruskoulussa :S Erityisesti ala-asteella, mutta kyllä jonkin verran yläasteellakin. Joitakin ihmisiä on varmasti kiusattu pahemminkin kuin mitä mua, mutta joka tapauksessa kiusaaminen on todella inhottavaa. En oikein vieläkään tiedä varsinaista syytä että miksi mua kiusattiin... Ehkä vaan olin helppo kohde sellaiselle toiminnalle. Olin sen verran kiltti ja herkkä varsinkin ala-asteella, että mun kustannuksella oli helppo pilailla, lapset osaa muutenkin olla tosi raadollisia toisiaan kohtaan. Yläasteella taas etsin vähän itteeni niin tyylillisesti kuin muutenkin ja se varmaan osittain sai aikaan juorujen leviämisen - mutta eikös vähän kaikki suurinpiirtein siinä iässä olevat hae sitä omaa identiteettiään? Ehkä kiusaajilla oli ne omat ongelmansa, jotka ne sitten purki ympäristöönsä, tai sitten ne oli katkeria jostain mitä mulla oli ja niillä ei... Mitä se sit olisikin voinut olla, en tiiä. Tulipas vuodatus :D En tosiaan osaa yhtä syytä sanoa sille, että miks asiat meni niin kuin menivät. Mutta voi, kiitos paljon kommentista sulle, kuka lienetkin, tuli hyvä mieli :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Huom: blogin ylläpitäjä tarkistaa viestit ennen julkaisemista ja päättää kommenttien hyväksymisestä ja hylkäämisestä. / Thanks for your comment! Attention: the blog administrator can accept or reject comment before it is published.