12. syyskuuta 2012

Helmiä vaaleanpunaisella

Halusin laittaa ainaisten strassien sijasta helmiä kynsilleni, ja pastellisävyisten helmenpuolikkaiden pariksi
valikoitui (ylläripylläri) vaaleanpunainen lakka. Tein näihin kynsiin pitkästä aikaa vinomanikyyrin, eli
kynnen kärjissä on vinottain glitterlakkaa ja eri osioiden rajalle asettelin sitten noita helmiä.

Kuvat on otettu sisävalaistuksessa, ja mulla on siihen erittäin hyvä syy: olin jo menossa parvekkeelle
kameran kanssa, mutta kun avasin oven, niin suoraan naaman eteen laskeutui seittinsä varassa ihan törkeen
iso hämähäkki, ja voin kertoa että ei tullut mieleen jäädä hengailemaan sen pidemmäksi aikaa sen seuraan.
Saas nähdä milloin sitä uskaltaa mennä parvekkeelle seuraavan kerran... :D

  • Pohjalla vaaleanpunainen lakka Nubar N260 Oh! Baby Pink
  • Kärjissä vinottain pienihippuinen glitterlakka Wet 'n Wild E469 Halucinate
  • Vaaleanpunaiset helmenpuolikkaat

20 kommenttia:

  1. Ootkohan sä oikeasti Barbie, etkä ihminen? :D ;)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  2. Suloiset vaaleanpuna kynnet ;)

    VastaaPoista
  3. Todella upeat kynnet, näissä on kaikki mitä täydellisissä kynsissä tarvitaan. Juuri sopivasti glitteriä ja koristeita. :3 Ja tietysti pinkkiä.

    VastaaPoista
  4. Ihanan hempeät kynnet!

    VastaaPoista
  5. Mella: :DD Haha, ehkä...! Ei vaan, oon vaan tyttö joka tykkää tyttömäisistä kynsistä :3 Kiitos kommentista!

    Henni: Kiitti, sinä ihana! :>

    Anonyymi: Oi, kiitos! Ihana että tykkäät :)

    Nanne, Inkku, Lunalii, Rose, Ellu ja Eekku: KIITOS kommenteistanne :>

    VastaaPoista
  6. Hihi :D Sie kans! Himottais tilata tuota "kaviaari"lakkaa, kehtaiskohan, on kivan hintaista :D

    VastaaPoista
  7. No voihan sitä välillä suoda itselleen pieniä iloja vaikka kynsijuttujen muodossa... :3 Mä en oo niin tuolle kaviaari-koristelulle lämmenny, mutta en ihmettele, oon aina vähän jälkijunassa näissä muotivillityksissä :D Oli se sitten kynsijuttuja tai vaatteita. Esim. elämäni ekan maxi-mekon ostin vasta viime kesänä vaikka varmaan pari vuotta sitten tuli muotiin :D

    VastaaPoista
  8. Ihanan Barbiemaista!:)

    VastaaPoista
  9. Sehän on vaan turvallista tulla hitusen muiden perässä, niin mäkin teen :D mä nyt tilasin pari kynsijuttua, jeij :3 mä en kyl vieläkö omista maksimekkoa, enkä varmaan hetkeen omistaka, ei sovi mulle vaik hoikille ja pitkille sopii :P ja muutenki oon niin kömpelö vaatteiden suhteen :|

    VastaaPoista
  10. Teanna: Eikös ;) Kiitos kommentista!

    Henni: No niinpä :D Hihi jes! No niin mäkin aattelin että ei sellainen sovi kuin oikeesti todella pitkille ja periaatteessa muodottomille ihmisille, mutta onhan niitä mekkojakin sit erimallisia :> Ja millälailla muka kömpelö? Mä aina koulussakin katon kun osaat yhdistellä kivasti esim. pitsipaidan muihin vaatteisiin jne, ite oon melkeinpä aina sillä toppi-neuletakki-farkut-linjalla... Ai miten niin meen siitä kohti mistä aita on matalin :'D

    VastaaPoista
  11. Tosi ihanat <3 noi ois hyvät vaikka häihin tms. (;

    VastaaPoista
  12. Joo niin varmasti onkin ihania maksimekkojakin mutta oon vähä ennakkoluulonen, heh ;D Tarttis löytää vaan joku tosi hyvänmallinen mekko mikä sopis omalle kropalle niin ehkä sitten innostuis, nevör nou.

    No oon mä kömpelö :D Oot nähnyt mut vaan pitsipaita päällä x) Osaan olla niin tumpelo ja tyhmän näköinen, hyvin usein on se olo et miks mä laitoin tällaset vaatteet ja ei tunnu yhtää hyvältä ja haluis vaan kotiin "itkee" :D Mut joo siis tuo sun tyyli on hyvä, siin ei oo mitää vikaa, koska YKSINKERTAINENHAN on kaunista x) naurattaa siks, että hoen sitä AINA :D Aina kun mahdollista. Se vaan on niin totta :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Oliks toi jotenkin vihjailevaa ;D Ei vaines, hehe. Kiitos kommentistas :>

    Henni: Niinpä :) No oon mä sulla nähnyt muitakin vaatteita, höpsö :D Mutta ymmärrän tuon olotilan kyllä. Itsekin just päätyy helposti tuttuun ja turvalliseen vaihtoehtoon, oon nyt yrittänyt tässä syksyn aikana ryhdistäytyä ja käyttää kerran viikossa jotain muuta kuin farkkuja :D Pikkuhiljaa. Mutta toi on kyllä niin totta, ja mä hoen kans ihan liian usein tuota "yksinkertainen on kaunista" fraasia xD Montakohan kertaa bloginkin puolella on sitä tullut käytettyä.....

    VastaaPoista
  14. No joo, ehkä sitä vaan ite tuntee aina itsensä nii tyhmän näköiseks :P Sit ku ikinä ei oo "mitää päällepantavaa" :D Huoh. Kumpa siitä tunteesta pääsis joskus eroo ;) On nii köyhä opiskelija et turha ees haaveilla uusista vaatteista :) Oh, vähä hyvä idis ja piristystä syksyyn, et kerta viikkoon jotain uutta ja erikoista ;) Iteki vois kokeilla! Tai sillai mä melkein teenki et vaan yhtenä päivänä viikossa jaksan koulussa panostaa ulkonäköön, heh x) Muuten jos ollaan aspissa tai muuta kaikkee käytäntöö nii ei jaksa sillai panostaa ku kuitenki työvaatteet päällä ollaan jne :) Mulla kans ehkä joka postauksen peräs toi fraasi :D Huoh.. :DD Vaikka totta se on! :D

    VastaaPoista
  15. Joo mullakin vaateHUONE ammottaa tyhjyyttään joka arkiaamu :D Vaikka hyllyt tursuaa tavaraa todellisuudessa... Mutta ei koskaan oo mitään kivaa siellä xD Joo niinhän se varmaan menee että just kun pitää vaan niitä tiettyjä työvaatteita niin ei oikein jaksa miettiä mitään ihmeellisiä vaatteita muutenkaan. Hehe niinhän se on :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Huom: blogin ylläpitäjä tarkistaa viestit ennen julkaisemista ja päättää kommenttien hyväksymisestä ja hylkäämisestä. / Thanks for your comment! Attention: the blog administrator can accept or reject comment before it is published.