30. maaliskuuta 2012

Musta kuivamarmorointi

Sairastuvalta tervehdys! Odotellessani sairaanhoitajan puhelinlinjan aukeamista jaan teille tämän kokeiluerän kuivamarmoroinnin saralla. Olin muutaman päivän mennyt ihan tavallisella hopea-glitter-liukuvärjäyksellä, ja päätin kokeilla ennen lakkojen poistamista kuivamarmorointia. Idean tähän kyseiseen koristelutapaan sain täältä.

Samaisesta blogista, josta idean nappasin,  löytyy myös videotutoriaali tuohon koristeluun. Ehkä mun
olis kantsinut kans kattoo se eka ennen kuin aloin säätää omiani... Eihän nää nyt ihan putkeen
menneet, mutta ihan ok ekaks kokeiluks! Eikä ne normaalisti, omin silmin katottuna näyttänyt
ees noin sotkuisilta, kamera ei vaan armahda mua näköjään.

Vielä lopuksi superlähikuva peukun kynnestä.

  • Pohjalla hopea lakka Depend 034
  • Kärjissä töpöteltynä glitterlakka Saffron London 02 Silver Glitter
  • Musta lakka Wet 'n Wild E424A Black Crème

12 kommenttia:

  1. Näähän on ihan sairaan hienot! Kerrassaan wau:)

    VastaaPoista
  2. Nohnoh, oishan noissa vaikka kuinka paljon vielä parantamisen varaa...! Mutta ihan kivat kyllä näin ekaksi kuivamarmoroinniksi omastakin mielestäni :> Kiitti sulle paljon kommentistas!

    VastaaPoista
  3. Älä oo niin kriittinen:) Sulle on tunnustus blogissani:)

    VastaaPoista
  4. Saiskos kysyy, et mist oot tilannu sun dotting toolit? ;))

    VastaaPoista
  5. Siis mä suoraan sanottuna ihmettelin miksei sulta oo tullut uusia postauksia pitkää aikaa - mutta jostain syystä sun blogi on taas hävinnyt tosta mun seurattavat blogit-listalta :( oon 100 kertaa lisännyt sut siihen, arg! Noh, tulin nyt sit katsomaan ja onhan täällä vaikka mitä ihanaa! Onneksi ei ole myöhäistä näitä kommentoida ;)

    Siis on ihan super hienot kynnet, wau wau wau! Sä oot kyl mestari :) Nuo vaaleanpunaiset kynnet tuossa alempana ovat niin söpöt että en kestä! Ja nää mustat niin makeet etten kestä :'D Hyvä sinä! :)

    VastaaPoista
  6. Sissi: Heh, itseään kohtaan helposti tulee kyllä oltua turhan tiukkis x) Mutta mäpäs käyn kohta tsekkaamassa blogistas!

    SAARUSKA :D: Sanna Taralta oon ostanut :) Ostin yhden kaksipäisen dotting toolin ihan erikseen ja toisen yksipäisen dotting toolin sain sivellinsetin mukana :) Jos haluat niin voin jossain vaiheessa linkittää, mutta oon varma että löydät itsekin sieltä mieluiset! :>

    Henni: No voi pöh :( Parilla muullakin lukijalla on tullut samanlaisia ongelmia, en tiiä onko se tosiaan siitä kun tää blogi ilmiannettiin vai mitä kun ei noi päivitykset meinaa näkyä jne... En tiedä toimisko se sit niin, että lisäisit tuohon blogis sivulle sellaisen ns. lukulistan, missä näkyy kaikki sun lukemat blogit, siihenhän yleensä ilmestyy kans ne uusimmat päivitykset :) Nojoo... Ärsyttävää, kun en voi tehdä asialle mitään :( Mutta voi että, kiitos paljon :> Mestarista oon vielä kaukana, onneksi niin, koska on kiva kehittää itteensä ;)

    Kiitti vielä teille kaikille kommenteistanne, piristitte kuumeista aamuani :)

    VastaaPoista
  7. ihan älyttömän hienot !

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Kiitti Ida vinkistä, mun tarvii sitä kokeilla. Kaikki keinot käyttöön :) Koska tosiaan inhottavaa kun ei sitten toimi niinkuin pitäisi. Mun mielestä sun blogi ei oo ainut joka ei pysy niillä mun listoilla :-o

    VastaaPoista
  9. Eipä kestä :) En tiedä kyllä auttaako se listaaminen tosiaan lopulta, mutta yrittänyttä ei laiteta! Mutta okei, eli se voi sit olla ylipäätään Bloggerissa se vika eikä pelkästään mun blogin kohdalla... Noh, täytyy kattoo mitä käy :)

    VastaaPoista
  10. Tosi hienot nää kynnet! Muutenkin kiva blogi, sait uuden lukijan :)

    VastaaPoista
  11. Kiitos! Ja mukava kuulla, tervetuloa messiin :>

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Huom: blogin ylläpitäjä tarkistaa viestit ennen julkaisemista ja päättää kommenttien hyväksymisestä ja hylkäämisestä. / Thanks for your comment! Attention: the blog administrator can accept or reject comment before it is published.