24. tammikuuta 2012

Tunnustus ja haaste

Naillissima-blogin pitäjä Malla antoi mulle tällaisen One Lovely Blog -awardin haasteen kera. Voi olla, että tulee toisteltua osittain samoja faktoja kuin joskus aiemmin, on tullut tällaisia memejä kuitenkin täyteltyä jonkin verran aikoinaan esimerkiksi IRC-Galleriassa. Mutta kiitti vielä Mallalle!





Säännöt 
1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi. 
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

 
  1. Muutin kotoa pois yhteen poikakaverini kanssa puolisen vuotta sitten, eikä me olla vieläkään hankittu televisiota. Katotaan harvoja ja valittuja ohjelmia ja pääosin leffoja DVD:ltä, jotka voi katsoa yhtä hyvin tietokoneeltakin.
     
  2. Pelkään ampiaisia, hämähäkkejä, sotia, kauhuleffoja, hammaslääkäriä, ahtaita paikkoja... Muutenkin oon aika herkkä.
     
  3. En erityisemmin välitä tiskaamisesta. Imurointi on enemmän mun juttu! Jos siivous ja kotityöt voi ylipäätään olla kivaa...
     
  4. Tykkään enemmän piirtää kuin maalata. Vesiväreistä ja maisemasommitelmista sain tarpeekseni ala-asteella.
     
  5. Juon sekä kahvia että teetä. Kumpaankin tulee paljon sokeria ja maitoa.
     
  6. Mä en pysty nukkumaan, jos kuulen kellon tikittävän. Samoin mulla pitää olla villasukat jalassa, jotta saan unta.
     
  7. Oon mestari hukkaamaan tavaroita. Useimmiten hävitän kauppalistan matkalla kauppaan, huulirasvat, pinnit ja ponnarit katoaa mystisesti ja uusia pitää ostaa vähän väliä, ja puhelin ja lompakko löytyy aina ties mistä.


En osannut valita 15 blogia, jokainen blogi, jota luen, on kuitenkin niin kiva ja awardin ansainnut, ja varmasti monet kanssabloggaajat ovat saaneet tämän awardin jo. Mutta mä lahjoitan tämän One Lovely Blog-awardin tasapuolisesti ainakin kaikille mun lukulistalla oleville blogeille, jos et oo siis tätä tunnustusta saanut ja tehnyt haastetta, niin kopsaa award ja täytä omilla faktoillasi! :)

2 kommenttia:

  1. Ai, tosiaan, minäkinhän kuulun niihin, jotka saa tehdä tän awardin. En ollut tajunnut, vaikka olin jo kertaalleen lukenut tän postauksen. Kiitos, kun huomautit. :D

    VastaaPoista
  2. Heh joo, tekemään vain :) Siinähän riittää puuhaa kun annoin sulle vielä sen Top10 kynsilakkani -haasteen!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Huom: blogin ylläpitäjä tarkistaa viestit ennen julkaisemista ja päättää kommenttien hyväksymisestä ja hylkäämisestä. / Thanks for your comment! Attention: the blog administrator can accept or reject comment before it is published.